تاج: صحنه‌هایی دیدم که زیبنده ما نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج درمورد حضور تیم النصر در تهران و برگزاری بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: مجموعه کشور تلاش کرد که این بازی‌ به بهترین صورت برگزار شود. کسری‌هایی در ورزشگاه آزادی داشتیم که تا حد زیادی که راحت‌تر بود حل شد. بحث تعمیرات ورزشگاه را هم داشتیم که به مرور در حال انجام است. دو هفته پیش با الان شرایط خیلی فرق کرده است. شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز با وزیر ورزش جلسه داشتیم و پس از آن بازدید کاملی از ورزشگاه صورت گرفت. هاشمی دستوراتی داد که فردا انجام خواهد شد و فکر می‌کنم بازی آرام و خوبی انجام می‌شود. امیدوارم که النصری‌ها راضی باشند. مربی این تیم که با من صحبت کرد اظهار رضایت کرد و امیدوارم در ادامه هم همه چیز ختم به خیر شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد واکنش مردم به حضور ستاره‌هایی همچون رونالدو در تهران، گفت: صحنه‌هایی را که دیدم زیبنده ما نیست. پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا است. سه نماینده شایسته در آسیا داریم که به نحو احسن انجام وظیفه می‌کنند. فکر می‌کنم این شرایط عادی خواهد شد.

تاج درخصوص باز شدن پای VAR به ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: از ابتدا اطلاع داشتیم که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بدون VAR انجام نمی‌شود. از همان روزها تدارک دیدیم که کل این سیستم را بخریم، اما چون موانعی داشتیم که در حال رفع شدن است به فکر بودیم. امروز VAR آمد و همه چیز عالی پیش رفت. ۱۶ – ۱۷ نفر برای تیم داوری VAR آمده‌اند و ما پذیرای آنها هستیم. تصور من این است که مشکل VAR حل خواهد شد.

وی درمورد میزبانی تیم‌های ایرانی در حریفان تصریح کرد: عربستان شاکی بود و باید رضایت می‌داد. AFC هم به ما اعلام کرد که اگر تفاهمنامه‌ای امضا نشود ایران نمی‌تواند میزبان باشد. من ویزای فرودگاهی گرفتم و به عربستان رفتم و با مقامات این کشور صحبت کردم و ساعت ۱۴ به تفاهمنامه گسترده‌ای رسیدیم. دیروز هم سفیر عربستان به فدراسیون آمده بود و با وی هم در این خصوص صحبت کردم. باید شرایطی ایجاد کنیم که روابط فوتبالی بیشتری با عربستان داشته باشیم. داوران بازی ایران و آنگولا هم عربستانی بودند.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص شرایط چمن ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: چمن ورزشگاه باید تعمیر شود. اگر بتوانیم ۴ ماه لیگ را به تعویق بیاندازیم یا بازی‌های آزادی را در جای دیگری برگزار کنیم می‌توانیم این کار را به بهترین شکل انجام داده و چمن را تعویض کنیم، اما اگر نشد باید حداقل تعمیر کنیم. وضعیت چمن نسبت به قبل بهتر شده است.

تاج درخصوص اینکه مدیر شرکتی که ایران VAR را از آنها اجاره کرده یک اسرائیلی است، گفت: من اصلاً وی را نمی‌شناسم. ما VAR را از AFC گرفته‌ایم و مدیران آن شرکت را نمی‌شناسم. این سیستم را AFC آورده است و ما در جریان جزئیات نیستیم. اینکه VAR بالاخره آمده است و در اختیار ما است و طرف حساب ما هم AFC است. همه هزینه را هم AFC داده است، اما اگر خواستیم VAR را نگه داریم که موضوع دیگری است.

وی درمورد برگزاری کنگره AFC، عنوان کرد: این کنگره چند خبر خوب داشت. یکی اینکه ما جز ۱۲ کشوری بودیم که کمترین بدهی را داشتیم. در گذشته هر مثالی می‌خواستند در این خصوص بزنند نام ایران را می‌آوردند. ما حدود ۱۵۰۰ پرونده باز در AFC داریم که حدود ۳۰ پرونده مربوط به ما است. این موضوع خیلی خوب است و باید با مسئولان باشگاه‌ها بیشتر در این مورد صحبت کنیم. ما جز ۶ کشور هستیم که مجوز حرفه‌ای را در فوتسال اجرا می‌کنیم. در بخش بانوان هم جز ۹ کشور هستیم که دو باشگاه ما مجوز حرفه‌ای دارند. شرایط خوبی داریم، اما درمورد کره‌جنوبی باید بگویم که فیرپلی مالی که در لیگ ما در حال اجرا است را به سختی اجرا خواهد کرد. فرق آنها این است که ۷۰درصد درآمد باید خرج بازیکن و لیگ شود و ۳۰درصد هم باید به زیرساخت‌ها اختصاص دهند. این نشان می‌دهد که ما کار خوبی را شروع کرده‌ایم. یوفا هم در این جلسه حدود ۲ ساعت و نیم درمورد تمام مجوز حرفه‌ای‌های آسیا صحبت کرد و گفت که فیرپلی مالی را امسال خیلی سخت‌گیرانه‌تر خواهیم کرد.

تاج در خصوص سپاهان گفت: صحبت خاصی نمی‌کنم و نباید هم بکنم. سپاهان باید از ظرفیت قانونی که در اختیارش است، استفاده کند که آن هم استیناف است. اگر اعتراضی به رای کمیته انضباطی دارد. توصیه من این است که از این ظرفیت استفاده کنند. اگر فکر می کنند به آنها ظلمی شده، با مدارک به کمیته استیناف بروند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10061

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: