کاشت ۱۵ هزار نهال به نیت شهدا در بوستان سرخه حصار

شهردارمنطقه ۱۳ از آئین کاشت ۱۵ هزار نهال به نیت ۲۴ هزار شهید پایتخت در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد هادی علی احمدی، با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت و ابلاغیه سازمان فضای سبز شهر تهران مبنی بر کاشت ۲۴ هزار نهال به نیت ۲۴ هزار شهید پایتخت در بوستان‌های بزرگ پایتخت، گفت: در این راستا، شهرداری منطقه۱۳ فردا در هشتمین روز بهمن ماه و همزمان با سایر مناطق پایتخت، این توفیق را دارد که به نیت شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ظرفیت گروه های مختلف مردمی ، ۱۵ هزار نهال را در بوستان جنگلی سرخه حصار غرس کند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره درخت و رشد و تکامل آن، افزود: ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان در جامعه پایدار است و امیدوارم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن یاد آن‌ها در این ایام و همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، گوشه ای از دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

شهردار منطقه ۱۳ اظهارکرد: ان برنامه فردا یکشنبه، ساعت ۱۰ صبح هشتم بهمن ماه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ دوستی با محیط زیست در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، به گفته وی، ۱۵ هزار نهال به نیت شهدای پایتخت و متناسب با اقلیم محل کاشت از انواع نهال غیر مثمر مانند سرو، بلوط، ارغوان و … با کیفیت مناسب و با توجه به کارشناسی های انجام شده، کاشته می‌شود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10418

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: