ساکت: امکان ورود VAR به صورت اجاره‌ای فراهم شده است

به گزارش ایرنا، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسابقات آسیایی یک ظرفیت و فضای متفاوتی دارد. تیم‌ها آسیایی به خوبی خود را از لحاظ زیرساخت و حمایت دولت‌ها تجهیز می‌کنند و باید حمایت از سوی وزارت ورزش انجام شود.

وی ادامه داد: مسابقات در تاریخ نزدیکی آغاز خواهد شد اما ابهاماتی در خصوص بازی با تیم‌های عربستانی مطرح شده است. رأی قبلی در AFC باید تجدیدنظر شود که هنوز اتفاق نیفتاده است و انتظار داریم امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری کند تا امکان میزبانی فراهم شود.

ساکت در خصوص امکان حضور VAR در نقش‌جهان گفت: حدود ۲ سال قبل فیبر نوری در کل ورزشگاه تجهیز شده است و به صورت آزمایشی یک شرکت دانش‌بنیان داخلی به صورت غیررسمی تست انجام دادند؛ VAR می‌تواند سبب پیشرفت فوتبال در کشورمان شود البته از الزامات ای اف سی است و امکان ورود به صورت اجاره‌ای فراهم شده و امیدواریم باشگاه‌های ایرانی در آسیا از این امکان استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص وضعیت چمن نقش‌جهان نیز بیان داشت: از یک ماه قبل بازسازی و ترمیم چمن توسط کارشناسان خبره آغاز شده است و به دلیل نوع کشت در ۶ سال قبل لایه‌های زیرین اشکالاتی دارد، گروه کارشناسی در حال اصلاحاتی در زیرساخت هستند.

وی در پایان تصریح کرد: وضعیت چمن بهبود پیدا کرده و برای بازی‌های آینده شرایط مطلوب‌تری خواهیم داشت. پایان امسال باید چمن ورزشگاه نقش‌جهان عوض شود زیرا ۶ سال قبل کشت شده و باید با شرایط جدید برای مسابقات سال آینده آماده کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=9972

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: