وزیر در دولت پیگیر تفکیک مالکیت سرخابی‌ها است

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش در دولت پیگیر تفکیک مالکیت پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش ایسنا، محمدشروین اسبقیان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان برگزار شد و دو نفر ثبت نام کردند اما پاریزی نیامد و به منزله انصراف است و ناظری با اکثریت آرا انتخاب شد و با توجه به رهنمودهایی که مقام معظم رهبری در مورد چوگان دارند، امیدوارم فعالیت‌های این رشته بیشتر شود.

او در مورد  درخواست واگذاری باشگاه‌های چوگان  و دفتر کوچک فدراسیون گفت: این موارد باید بررسی شود.  از همه فدراسیون ها و کمپ تیم ملی بازدید می کنیم و نواقصی باشد، بخشی را وزارت ورزش کمک می‌کند و بخشی را خود فدراسیون ها باید حل کنند. چوگان چون ورزش کهن و ملی است و مورد توجه رهبر است بنا داریم توجه بیشتری کنیم.

او در مورد از دست رفتن میزبانی مقدمات جام جهانی چوگان و واگذاری آن به عربستان گفت: این مسئله باید از سوی امور بین‌الملل فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بررسی شود. آسیبی بود که بر ورزش ملی ما وارد شد. چوگان هویت تاریخی ما است و در این دوره بنا داریم با حمایت دولت، نواقص برطرف شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این پرسش که انتخابات فدراسیون والیبال سر موعد برگزار می‌شود یا خیر ؟ تصریح کرد: قطعا انتخابات در تاریخ های اعلام شده بدون وقفه برگزار می‌شود و ماموریت ویژه وزیر ورزش به معاونت قهرمانی است. قطعا انتخابات فدراسیون ناشنوایان، سوارکاری و والیبال تعیین تکلیف می‌شود. زمان برگزاری انتخابات انجمن‌های رزمی و سه گانه هم مشخص شده است. بقیه فدراسیون‌ها را هم سال دیگر در اسرع وقت مشخص خواهم کرد.

او در مورد واگذاری  سرخابی ها و نگرانی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای تاکید کرد: شخص وزیر ورزش این موضوع را در دولت به صورت جدی پیگیری می‌کند و تفکیک مالکیت شود. سازمان خصوصی‌سازی فعالیت‌هایی انجام می‌دهد.

اسبقیان در مورد تعیین پاداش مدال‌آوران بازی‌های المپیک گفت: دارد انجام می شود و به زودی از سوی وزیر اعلام خواهد شد. قطعا تا پایان سال مشخص  خواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10541

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: