برخورد قاطع با عوامل سودجو فروش قبر در بهشت زهرا(س)

به گزارش فارس، سازمان بهشت زهرا(س) براساس آسیب شناسی صورت گرفته، به دلیل ضعف آیتم‌های امنیتی و حفاظتی اسناد قبور، فقدان بانک اسناد قبور و اشکال در نحوه تهیه و تحویل اسناد؛ طی سال‌های گذشته تعدادی از افراد سودجو داخل و بیرون از سازمان بهشت زهرا(س) با سوءاستفاده از خلاءهای یادشده و فضای عاطفی و نیازهای قانونی خانواده‌های معزا، با دریافت مبالغ کلان از متقاضیان، اقدام به فروش و جابجایی قبر به صورت غیرقانونی و ایجاد بازار سیاه در آرامستان بهشت زهرا(س) کرده اند.

سازمان بهشت زهرا(س) در دوره مدیریت جدید و در ماه‌های اخیر تصمیم جدی برای جلوگیری از این رویه غیرقانونی و برخورد با افراد متخلف اتخاذ کرد. به طوری که ضمن هماهنگی با نهادهای امنیتی برای اصلاح سند حق انتفاع قبر و چاپ و تحویل آن از طریق چاپخانه دولتی جهت جلوگیری از تخلف؛ اقدام به شناسایی عوامل موثر داخلی این تخلفات کرده است و برخورد با افراد سودجو را با هماهنگی نهادهای امنیتی در دستور کار قرار داده است که این مهم منجر به بازداشت دو نفر در واحد پذیرش مجتمع عروجیان بهشت زهرا(س) شد.

سازمان بهشت زهرا(س) همانطور که در ماه‌های گذشته بارها اعلام کرده است در برخورد با تخلف مماشات نخواهد کرد و برخورد قاطعانه با عوامل متخلف را با هماهنگی نهادهای امنیتی و نظارتی دنبال خواهد کرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=9797

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: