احیای قدیمی‌ترین محلات شهر تهران در طرح من شهردارم

شهردار منطقه ۱۲ از برخی پروژه‌های عمرانی این منطقه که در طرح من شهردارم تعریف شده‌اند، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز پنجشنبه، ۱۲ مردادماه، وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی محلات سنگلج، آبشار، مولوی، هرندی و معابر فرعی خیابان ۱۷ شهریور و… از تسریع در اتمام عملیات عمرانی این پروژه‌ها با بهترین کیفیت خبر داد.
انارکی محمدی مشارکت شهروندان در طرح من شهردارم را اساس توسعه پایدار در شهر دانست و گفت: وقتی پروژه‌های عمرانی به درخواست مردم تعریف می‌شوند، ما با کاهش هزینه‌ها و انتخاب درست اولویت‌ها روبه‌رو خواهیم بود.
وی ضمن قدردانی از کسانی که در این طرح شرکت کردند، افزود: رویکرد این طرح، مردمی‌سازی اداره شهر است؛ به این ترتیب هم اعتماد متقابل بین مردم و مدیریت شهری ایجاد می‌شود و هم حس تعلق به شهر افزایش می‌یابد.
بر اساس این گزارش، این برنامه با بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی ساخت مجموعه ورزشی امامزاده یحیی (ع) آغاز شد و پس از آن بهسازی معابر فرعی خیابان ۱۷ شهریور، مقابل مسجد آشتیانی‌ها، تکمیل و ساخت بوستان کیهانی، معبرسازی خیابان مولوی، احداث درمانگاه تخصصی منطقه ۱۲، زیرگذر چهارراه گلوبندک، رفیوژ میانی خیابان فردوسی، سردر بازار آهنگران و… هدف بازدید قرار گرفتند.
گفتنی است قالب طرح‌های در دست اقدام منطقه ۱۲ از طریق طرح من شهردارم و بر اساس ضرورت و مطالبات شهروندان پیش‌بینی شده‌اند که به گفته شهردار منطقه تا پایان سال، بیشتر این پروژه‌های عمرانی به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=9922

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: