مالکی: راه‌اندازی پرتابل‌های معاینه فنی از در منازل تا پایان سال جاری

به گزارش‌ خبرنگار اجتماعی فارس،‌شادی مالکی مدیرعامل شرکت معاینه فنی خودروی شهر تهران در همایش ملی معاینه فنی خودرو، گفت: معاینه فنی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه وقتی شهروندی خودرویش دچار نقص فنی می‌شود و بی‌اطلاع است وقتی به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند این نقص با انجام معاینه فنی مرتفع می‌شود ، گفت: اینجاست که نقش معاینه فنی در کاهش تصادفات مشخص می‌شود.

مدیرعامل شرکت معاینه‌ فنی خودروی شهر تهران ادامه داد: پرتابل جدید معاینه فنی از در منازل از امسال آغاز می‌شود. ما ۸ خط به خطوط معاینه فنی هم اضافه کرده‌ایم.

به گفته مالکی، برای اولین بار است که پرتابل معاینه فنی از در منازل راه‌اندازی می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پرتابل را به صورت کوتاه‌مدت در برج‌های مسکونی واحدهای متمرکز و ارگان‌های دولتی استقرار پیدا می‌کنند.

وی در خصوص تعرفه این پرتابل‌ها، گفت: تعرفه معاینه فنی خودروهای سبک ۹۲ هزار تومان و خودروهای سنگین ۱۱۹ هزار تومان محاسبه می‌شود که در طرح معاینه فنی در منازل هزینه‌ای هم بابت جابه‌جایی پرتابل‌های معاینه فنی از شهروندان اخذ می‌شود.

مدیرعامل شرکت معاینه‌ فنی خودروی شهر تهران در ادامه اضافه کرد: در سال گذشته ۳۰۰ هزار خودرویی که در مراکز معاینه فنی پذیرش شدند دارای نقص منجر به آلودگی هوا بودند البته در سال جاری از حدود ۹۰۰ هزار خودروی پذیرش شده ۷۰ درصد‌شان در مراجعه اول معاینه فنی دریافت کرد‌ند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10088

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: