از راه‌اندازی پلتفرم جامع سردفتری در ۲۲بهمن تا مبارزه با فساد در سازمان ثبت

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همایش سراسری املاک و کاداستر با اشاره به ضرورت تشکیل چنین جلساتی گفت: هرچند در سفر‌های استانی نیز نشست‌هایی با سردفتران برگزار شده است، اما پراکندگی ارائه متن مطالب باعث برگزاری چنین نشستی شده است.

وی بیان کرد: سازمان ثبت در دو سال اخیر عمدتاً در محور فناوری، هوشمندسازی، بهره‌گیری از نیرو‌های مجرب، توانمندسازی، بحث‌های عمرانی و دفع چالش‌ها و موانع و مسائلی که از برخی سازمان‌ها متوجه سازمان اسناد بود در حرکت است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مردم و حوزه‌های مربوط به سردفتری اقداماتی انجام شد که طراحی پلتفرم جامع ٢٢ بهمن ماه رونمایی می‌شود تا به نحو احسن خدمات را ارائه شود.

بابایی تاکید کرد:در حوزه ثبت شرکت‌ها پرداخت الکترونیک و امضای الکترونیک نهایی شد که اقدام خوبی بوده است.

وی افزود: در حوزه املاک و کاداستر شاهد اقدامات خوبی بودیم و در دو سال اخیر نیز بحث همگرایی دستگاه‌ها با سازمان ثبت را داشتیم.

به گفته بابایی امروز دادگستری‌ها در کنار سردفتری‌ها هستند و در آینده با گسترش این شبکه باید ارتباطات افزایش یابد که در این‌ صورت شکاف شبکه سخت خواهد بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه گفت: حضور قضات فرهیخته در تشکیلات و کانون‌ها باید بیشتر شود تا به اهداف و برنامه‌ها برسیم.

وی افزود: سازمان ثبت و کانون‌ها در حال پیگیری اهداف مشترک هستند و در حوزه فناوری و هوشمندسازی در سال آینده حجم عظیمی از مأموریت‌ها را خواهیم داشت.

بابایی بحث استفاده از نخبگان و جوانان را یکی دیگر از موضوعات مهمی دانست و گفت: لازم است مدیران ثبتی آن را در دستور کار قرار دهند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: بحث افزایش سلامت و مبارزه با فساد موضوع مهم دیگر است و نقش مدیران کل سازمان و مدیران کانون‌ها در این زمینه پررنگ است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10371

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: