زاکانی: ظرفیت‌های ورزش را باید در محلات تهران افزایش دهیم

شهردار تهران اعلام کرد دنبال این هستیم تا در تمام محلات ظرفیت‌های لازم برای ورزش‌های خاص که اشتیاق جوانان به آن زیاد است را فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قهرمان شهر که در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد، گفت: سال گذشته مسابقات قهرمان شهر یک با حضور ۶۰۰ هزار نفر در تهران کار خود را آغاز کرد و امسال بیش از یک میلیون نفر در تهران در قهرمان شهر ۲ شرکت کردند.

وی افزود: برگزاری شهر قهرمان نیز با مشارکت استان‌ها در دستور کار قرار گرفت، تهران در قهرمان شهر در ۲۰ رشته ورزشی شرکت کرده بود و در نهایت نفرات برتر آن مشخص شدند.

شهردار تهران تصریح کرد: این حرکت نشاط اجتماعی و رقابت همگانی در کشور ایجاد کرد. زیرا در آن یک میلیون نفر مشارکت داشتند، برگزاری مسابقات قهرمان شهر تنها مختص یک شهر نبود و بخش زیادی از مردم با یکدیگر رقابت و در قهرمان شهر مشارکت داشتند.

زاکانی با بیان اینکه اساس شناخت ظرفیت ها و ایجاد بستر لازم در حوزه قهرمانی و در نهایت افتخار ملی است، گفت: ما مفتخریم توانستیم یک کار جدی که در سال گذشته ابداع شد، امروز با یک گام بلندتر برگزار کنیم .در سال آینده نیز سعی داریم این رقابت‌ها را از لحاظ کمیت و کیفیت چه در تهران و سایر استان ها توسعه دهیم و کار را فراتر از مناطق جغرافیایی پیش ببریم تا سایر کشورها نیز این ایده را ترویج دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که برای توسعه سرانه ورزش چه برنامه ای خواهید داشت، افزود: بیشترین ظرفیتی که در تهران وجود دارد مجموعه مدیریت شهری است، دنبال این هستیم تا در تمام محلات ظرفیت های لازم برای ورزش های خاص که اشتیاق جوانان به آن زیاد است را فراهم کنیم.

شهردار تهران همچنین ادامه داد: برای اینکه زمینه‌های لازم برای ایجاد یک ورزشگاه ملی را فراهم کنیم باید بتوانیم ظرفیت‌های ورزش شهر تهران را افزایش دهیم. با همکاری وزارت ورزش بنا داریم توسعه کمی و کیفی برای ورزش داشته باشیم تا این ظرفیت عظیم خفته در متن جامعه را رونق دهیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10498

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: