رونمایی از کارت گردشگری و تشکیل هلدینگ گردشگری تهران

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از رونمایی کارت گردشگری با هدف ارائه خدمات گردشگری مجموعه اراضی عباس آباد با تخفیف خبر داد و گفت: دبیرخانه هلدینگ گردشگری تهران تشکیل و مسئولیت آن به اراضی عباس آباد محول شد.

به گزارش ایسنا، حجازی در آئین روز جهانی گردشگری«با شعار گردشگری و سرمایه گذاری‌های سبز» و همچنین رونمایی از کارت گردشگری، گفت: کارت گردشگری تحت عنوان اکوپارک عباس آباد با نگاه زنجیره‌ای شدن موضوع گردشگری عباس آباد امروز رونمایی شد. این اقدام در آینده زنجیره ارائه خدمات گردشگری به مردم شهر تهران را معرفی می‌کند.

وی افزود: این اقدام کار موفقی از یک نمونه کارت گردشگری در تهران را دنبال خواهد کرد. فرآیند صدور این کارت ظرف ۱۰ روز آینده در سایت اراضی عباس آباد اطلاع رسانی خواهد شد و امروز رونمایی می‌شود و پس از اعلام فرآیند صدور آن همه شهروندان و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در قالب خرید اعتبار می‌توانند از این کارت استفاده کنند.

به گفته حجازی، بخش عمده این کارت به گونه‌ای است که افراد با پرداخت هزینه‌ای درصد تخفیفی در نظر گرفته شده را می‌توانند برای مجموعه گردشگری عباس آباد مورد استفاده قرار دهند. در حال حاضر این کارت برای مجموعه عباس آباد قابل استفاده است، اما در آینده می‌تواند برای سایر خدمات گردشگری در تهران مورد استفاده قرار بگیرد و به کل شهر تهران تسری پیدا کند. همچنین در آینده فعال شدن صدور این کارت در سامانه‌های شهرداری تهران همچون «تهران من» فراهم خواهد شد.

وی در خصوص تشکیل هلدینگ گردشگری تهران نیز گفت: امروز همزمان با افتتاح کارت گردشگری تهران دبیرخانه هلدینگ گردشگری تهران به اراضی عباس آباد محول شد.

حجازی تأکید کرد: شهرداری تهران شورای سیاست گذاری به ریاست شهردار تهران را تشکیل داده تا خدمات گردشگری شهر تهران به صورت زنجیره‌ای در اختیار کل مردم تهران و همچنین توریسم داخلی و خارجی قرار بگیرد. در حقیقت این هلدینگ همان سازمان گردشگری است که به عنوان هلدینگ معرفی شده است اقدامی که حدود ۱۲ سال در مجموعه شهرداری تهران دنبال شد و خوشبختانه در این دوره با تکلیفی که شورای شهر تهران برای شهرداری مشخص کرد، به نتیجه رسیده است.

وی افزود: بی تردید کل موضوعات گردشگری شهر تهران به صورت زنجیره‌ای و سیاستی واحد مدیریت خواهد شد و خدمات یکپارچه‌ای در اختیار مردم تهران در حوزه گردشگری قرار می‌گیرد. به این ترتیب با تشکیل این هلدینگ ستاد گردشگری منحل و مجموعه‌ها در قالب سیاست‌گذاری‌های این هلدینگ اقدامات خود را انجام خواهند داد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10118

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: