بیمه بدنه سفر بیمه رازی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، مسعود یوسفی- سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه رازی که مهمان هفتاد و پنجمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی این شرکت بود، از بازطراحی بیمه بدنه خودرو به صورت کوتاه مدت در شرکت بیمه رازی خبر داد و گفت: بیمه بدنه خودرو بیمه‌ای اختیاری است و افراد با توجه به نیاز و شرایط اقتصادی خود به خرید بیمه نامه می‌پردازند و در ماه‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت خودرو، اقبال نسبت به بیمه نامه‌های بدنه خودرو کاهش یافته است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط حاکم، شرکت بیمه رازی با هدف ارائه خدمات جدید، متفاوت و قابل دسترس برای تمام اقشار جامعه، بیمه نامه بدنه سفر (روز شما) را به صورت یکماهه باز طراحی کرده است.

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه رازی تصریح کرد: بیمه نامه بدنه سفر، شرایط مشابهی همچون بیمه نامه‌های یکساله دارد و از چهار روز گذشته این بیمه نامه برای شبکه فروش معرفی و قابل استفاده شده است.

یوسفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نام انتخاب شده، این بیمه نامه تنها در سفرهای برون شهری قابل استفاده است، گفت: سفر به معنای رفت و آمد میان شهرها نیست و این بیمه نامه در شهر محل سکونت نیز قابل استفاده است.

او یادآور شد: در حال حاضر به دلیل آنکه طرح به صورت آزمایشی اجرایی شده، تنها پوشش‌های اصلی در آن وجود دارد و امکان شخصی سازی برای هر فرد ندارد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو بیمه رازی، در رابطه با پوشش‌های اصلی‌ تاکید کرد: سرقت درجا، آتش سوزی و حوادث خاص به عنوان پوش‌های اصلی شناخته می‌شود.

یوسفی مخاطب اصلی این بیمه نامه را افرادی که به خرید و فروش خودرو مشغول هستند و و افرادی که خودروی خود را برای سفر از پارکینگ خارج می‌کنند، دانست.

او در انتها یادآور شد: که در برنامه آینده خدمات متفاوتی به بیمه نامه بدنه یکساله بیمه رازی افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: