لیگ جهانی کاراته وان| شانس کسب یک مدال طلا و دو برنز برای نمایندگان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته از روز گذشته(جمعه ششم بهمن ماه)به میزبانی کشور فرانسه و در شهر پاریس آغاز شده است.

این مسابقات در حالی برگزار می شود که در نخستین روز از این رقابت ها،آتوساگلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم با شکست نمایندگان کشورهای یونان، امارات، اوکراین،تونس و اوکراین به مرحله نهایی راه یافت. گلشاد نژاد قرار است فردا یک شنبه برای کسب مدال طلا به مصاف سومین حرسف اوکراینی خود برود.

در بخش کاتا نیز مهسا افسانه در مرحله مقدماتی نمایندگان آلمان، اسلواکی و بلژیک را از پیش رو برداشت.افسانه در مرحله بعدی مقابل نماینده ژاپن بازی را واگذار کرد و راهی مرحله رده بندی شد. افسانه نیز فردا یک شنبه برای کسب مدال برنز نماینده هنگ کنگ را پیش رو دارد.

در بخش مردان نیز، علی مسکینی در وزن ۶۰-کیلوگرم ابتدا در جدول دوره ای مقابل آنجلو از ایتالیا به نتیجه ۳ بر ۱ پیروزی رسید، سپس نماینده هنگ کنگ را ۷ بر صفر شکست داد تا در ادامه با تساوی مقابل نماینده اسلواکی به عنوان نفر نخست جدوب ۴ راهی مرحله حذفی شود.

مسکینی در مرحله حذفی در دیداری پر افت و خیز ۱۱ بر ۷ نتیجه را به نفر پنجم رنکینگ جهان از کشور ژاپن واگذار کرد اما با راهیابی نماینده ژاپن به فینال، مسکینی نیز راهی رقابت کسب مدال برنز شد.

مسکینی در روز یک شنبه برای کسب مدال برنز عبدالله شعبان دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز آسیا از کویت را پیش رو دارد.

بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرمبعد ازبرتری مصایل نماینده آمریکا مقایل نماینده اردن نتیجه به تساوی کشیده شد. عسگری در ادامه مقابل نماینده فرانسه تا با ایستادن در مکان سوم گروه خود از دور مسابقات کنار برود.

ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴+کیلوگرم مقابل نمایندگان اکراین و بلژیک باژی را واگذار کرد و در ادامه موفق به شکست نماینده اکوادور شد اما موفق نشد به مرحله بعدی صعود کند و از دور رقابت ها کنار رفت.

در ادامه این رقابت ها، امرثز شنبه هفتم بهمن ماه،مبینا حیدری،لیلا برجعلی، امیرمهدی زاده، سجاد گنج زاده،صالح اباذری، محمود نعمتی و مهدی عاشوری به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10391

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: