برزگر: تغییرات کشتی در آستانه المپیک تاسف برانگیز است

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه برای تماشای فینال لیگ کشتی آزاد به سالن رفته بود، برتری روس‌ها و نتایج آزادکاران کشورمان را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: ما در سال ۱۹۹۴ اولین بار روسیه را شکست دادیم اگر مسابقات در آمریکا نبود و آنها اعمال نفوذ نمی‌کردند حتما اول می‌شدیم.

* روس ها می‌گفتند ما باید از شما زیرگیری یاد بگیریم

پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان ادامه داد: جای تاسف است کسانی که خیلی مطرح نبودند ما را بردند چون بچه‌های ما شیوه و سبک کشتی ایرانی را نداشتند. زمانی یکی از قهرمانان روسیه به ایران آمد و ما به او گفتیم به ما زیرگیری یاد بدهد. حرف او را هیچ وقت یادم نمی‌رود گفت که ما باید از شما زیرگیری یاد بگیریم.

*تنها کشتی گیری که ایرانی کشتی می گیرد

وی افزود: کامران قاسم‌پور زیباترین کشتی را می‌گیرد و او تنها کسی است که به سبک ایرانی مبارزه می‌کند. به خاطر فشارهای بی رویه متاسفانه مصدوم شده و نمی‌دانم وضعیت او چطور خواهد شد.

* با این شرایط کشتی گیران دچار مشکل می‌شوند

دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان در پاسخ به این سوال که با توجه به فاصله کوتاهی که تا المپیک باقی مانده وضعیت آزادکاران کشورمان را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: از قدیم رقیب اصلی‌مان روسیه بود و بعد آمریکا، آمریکا جدیدا اضافه شده است. چون قبلا آلمان شرقی و بلغارستان بودند، بقیه کشورها تک ستاره‌های خوب داشتند اما الان رقیب اصلی روسیه است به همین دلیل با این شرایط کشتی‌گیران ما با مشکلات زیادی روبه رو خواهند بود.

*به کشتی گیران گفتم از هل دادن بیرون بیایید

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به توصیه‌هایی که به کشتی‌گیران کشورمان داشت، گفت: به آنها گفتم از هل دادن بیرون بیایند و کشتی بگیرند. گفتم وقتی هل بدهید فقط یک امتیاز بگیرید اما قدیم که ما کشتی می‌گرفتیم فرق می‌کرد.

*همیشه در آستانه المپیک نفر عوض می‌کنیم

وی درباره تغییرات در کادر فنی و انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی جدید، گفت: چیزهایی شنیدیم و امیدوارم موفق شوند. محسن کاوه با تیم بوده اما المپیکی فکر نمی‌کنیم همیشه در آستانه المپیک نفر عوض می‌کنیم که این مایه تاسف است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10246

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: