آغاز ارزیابی عملکرد شش ماهه نواحی ۱۲۴ گانه پایتخت

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آغاز ارزیابی شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ نواحی خبر داد و گفت: عملکرد نواحی ۱۲۴ گانه پایتخت زیر ذره‌بین اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، عباس شعبانی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات شهرداری تهران در حوزه نگهداشت شهر و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، از فعالیت‌های نواحی پایتخت به صورت میدانی و محله به محله بازدید و به صورت کیفی و کمی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: ارزیابی این دوره به صورت سیستماتیک و بر اساس پیام‌های موجود در سامانه‌های ۱۳۷ پلاس و سامانه‌های آماری اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل در قالب گروه‌های نظارتی صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر افزایش اختیارات نواحی افزود: یکی از مهمترین اهداف این معاونت در سال جاری، افزایش اختیارات شهرداران نواحی و به دنبال آن تقویت و ارزیابی عملکرد نواحی است.

شعبانی خاطر نشان کرد: موضوع نگهداشت شهر، اولویت مهم شهرداران نواحی در سال جاری است و در ارزیابی‌ها امتیاز قابل توجهی را به خود اختصاص خواهد داد و کم توجهی شهرداران نواحی به این موضوعات امتیازات منفی را برای نواحی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی تصریح کرد: با انجام این ارزیابی که با همکاری اداره کل پایش و عملکرد شهرداری تهران صورت می‌گیرد کارنامه عملکردی برای نواحی ۱۲۴ گانه صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=9992

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: