جزئیات احداث زیرگذر در میدان «سپاه»

شهردار منطقه ۷ از آغاز اجرای پروژه زیرگذر میدان «سپاه» خبر داد و گفت: به منظور کاهش زمان سفر و تأخیرات طولانی ناشی از بار ترافیکی سنگین این پروژه اجرا می‌شود.

نصراله آبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر احداث زیرگذر در میدان سپاه برای مهار ترافیک گفت: زیرگذر میدان سپاه در راستای اتصال خیابان خواجه نصیر غربی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی و به منظور کاهش زمان سفر و تأخیرات طولانی ناشی از بار ترافیکی سنگین ساخته می شود.

وی با بیان اینکه ساخت این زیرگذر ترافیک خیابان‌های مجاور همچون خیابان شریعتی، طالقانی، بهار و شهید مفتح را کاهش می‌دهد، گفت: مطالعات ترافیکی توسط مشاور ذی صلاح انجام و پس از ارائه و تصویب در کمیته شبکه معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک و تصویب آن توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.

شهردار متنطقه ۷ با بیان اینکه عملیات تجهیز کارگاه از اوایل اسفندماه آغاز و امید است در مدت ۹ ماه این پروژه به اتمام برسد، اظهار کرد: در حال حاضر شناسایی معارض‌های طبیعی اشجار و اصلاح هندسی‌های پیرامون میدان انجام و تائیدیه‌های لازم از واحدهای ذی ربط اخذ شده است.

آبادیان در پاسخ به این سوال که تکلیف احداث تونل متوسلیان با این زیرگذر چه می شود؟ نیز گفت: در فاز نخست پروژه تمامی زیرساخت‌ها از قبیل خطوط آب رسانی، مخابرات، مترو و پروژه احداث تونل شهید متوسلیان بررسی شد تا تداخلی در مسیر این خطوط و پروژه‌ها با این طرح نباشد و پس از بررسی طرح توسط کارشناسان مربوطه و متولیان امر، طرح به سازمان فنی و مهندسی عمران شهر تهران که متولی اجرای این طرح خواهد بود، ابلاغ شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10422

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: