سند حق انتفاع قبور بهشت زهرا(س) رونمایی شد

به گزارش ایرنا از سازمان بهشت زهرا (س)، جواد تاجیک مدیر عامل بهشت زهرا (س) در مراسم رونمایی از “سند رسمی حق انتفاع قبور بهشت زهرا(س) “، ضمن قدردانی از همه‌ مجموعه‌هایی که طی چند ماه برای تهیه و طراحی و فرایند تصویب سند رسمی حق انتفاع قبور بهشت زهرا(س) تلاش کردند، گفت:‌ پیش از این ضریب امنیتی و حفاظتی سند ارائه شده به مردم پایین بوده و احتمال خطا و تخلف در آن وجود داشت؛ این در حالی است که ما موظفیم ضمن افزایش خدمت به مردم از سلامت اداری نیروهای این سازمان نیز صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز از سندی رونمایی می‌شود که در تاریخ آرامستان های کشور بی‌نظیر است، افزود:‌ با صدور این سند توسط چاپخانه ایران از این پس امکان جعل، جابجایی یا فروش قبر بصورت غیرقانونی توسط افراد سودجو وجود ندارد ضمن اینکه این اقدام یک تحول در جهت تسهیل و افزایش خدمات به مردم به شمار می‌رود.

تاجیک با تاکید بر اینکه عموم کارکنان بهشت زهرا افراد شریف و سالمی هستند و تخلف برای ما خط قرمز است، اضافه کرد:‌ ما در جلسات توجیهی کارکنان بارها به موضوع پیشگیری از تخلف پرداخته ایم. ضمن اینکه به مردم نیز اطلاع رسانی صورت گرفته تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی آن را به سامانه ۱۳۷ و دفتر رسیدگی به شکایات مردمی در بازرسی سازمان اعلام کنند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از این سازمان به عنوان یک سازمان خدمتگزار و آبرودار یاد کرد و گفت: عزم ما در برخورد با فساد و تخلفات برای حفظ آبروی سازمان محکم است و قطعا با هر تخلفی که در سازمان بهشت زهرا(س) صورت بگیرد برخورد می‌شود.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران و در جوار حرم امام خمینی (ره) در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

گلزار شهدای بهشت زهرا (س) مدفن ۳۴ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافعان حرم است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=9964

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: