امینی: برای موفقیت در المپیک به حمایت بیشتری نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه امینی ملی‌پوش تفنگ کشورمان درباره کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: خدا را شکر در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی تفنگ ۱۰ متر فینالیست شدم و سهمیه گرفتم. در تیمی هم همراه با سلیمانی و کرمزاده مدال برنز این مسابقات را کسب کردیم.

وی افزود: سطح مسابقات بالا بود و تمام حریفان آسیایی در قدرت در مسابقات حاضر بودند. ما هم تمام تلاش خود را کردیم که با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنیم. نزدیک یک سال است که به صورت منظم در اردوهای آماده سازی هستیم و علاوه بر تمرینات تیراندازی، تمرینات ذهنی و بدنسازی نیز انجام دادیم که از همه نظر آمادگی‌های کامل را کسب کنیم.

بانوی ملی‌پوش تفنگ کشورمان درباره مشکلات و کمبودها در تیراندازی، خاطرنشان کرد: یکسری مشکلات و کمبودها وجود داشت که با وجود تلاش‌های فراوان فدراسیون و مربیان بر طرف نشده و با وجود این شرایط تلاش کردیم تا نتایج خوبی به دست آوریم و شاید با این شرایط کسب سهمیه کنیم و مدال بگیریم اما قطعا برای حضور موفق در المپیک کافی نیست.

امینی ادامه داد: تیراندازی رشته‌ای حساس و تجهیزات محور است بنابراین باید پا به پای رقبا پیش برویم تا در سایر رویدادها به خصوص المپیک، حضور موفق داشته باشیم. از کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم که از فدراسیون تیراندازی حمایت بیشتری انجام دهد تا بتوانیم آمادگی‌های لازم را برای کسب نتایج خوب در سایر مسابقات داشته باشیم. از الان تمرینات خود را با جدیت بیشتری دنبال می کنیم و طبق برنامه ریزی مربیان پیش می رویم تا آمادگی‌های لازم را کسب کنیم.

بانوی تیراندازی کشورمان در خصوص حمایت خانواده‌اش، گفت: اول از همه خانواده عزیزم که در این مسیر از من حمایت کردند و انگیزه دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم توانسته باشم بخشی از زحمات آنها را جبران کنم. همچنین از مربیانم به خصوص خانم طالبی و مرتضی قربانی، ریاست فدراسیون که تلاش کردند با همه مشکلات ما را در بهترین شرایط به مسابقات اعزام کنند، قدردانی کنم. امیدوارم توانسته باشم با کسب سهمیه همه این عزیزان و مردم کشورم را خوشحال کرده باشم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10351

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: