خرید اقساطی کالا از سایت دیجی شهر چه مزایایی دارد؟

در همین راستا، سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی هستند که امکان دریافت وام و خرید قسطی کالا را برای مشتریان خود مهیا ساخته‌اند؛ به‌این‌ترتیب، شما قادر خواهید بود تا با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، نسبت به فراهم کردن اقلام مورد نیاز خود اقدام کنید.

دیجی شهر، یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده این خدمات است که توانسته شرایطی را فراهم کند تا بتوانید نسبت به دریافت وام بدون ضامن اقدام کرده و‌خرید قسطی امن و مطمئنی را تجربه کنید.

مزایای خرید کالا با دریافت وام از دیجی شهر

دریافت وام از دیجی شهر به سادگی بارگذاری مدارک مربوطه و ثبت درخواست اینترنتی است؛ سپس، شما قادر خواهید بود تا نسبت به دریافت وام حداکثر ۲۰۰میلیونی در اقساط ۶۰ ماهه اقدام کنید.

برخی از مهم‌ترین مزایایی که دیجی شهر را از سایر سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کند، عبارتند از:

اعطای وام با کارمزد کم

محاسبه نرخ کارمزد معمولاً نخستین اقدامی است که افراد پیش از دریافت وام، انجام می‌دهند. دیجی شهر در ازای اعطای وام به متقاضیان، سود کمی طلب می‌کند که این باعث شده است تا به‌عنوان یکی از برترین لندتک‌ها شناخته شده و بین افراد جامعه، محبوبیت زیادی پیدا کند.

دریافت وام با سقف بالا

دیجی شهر در مقایسه با پلتفرم‌های مشابه خود، بالاترین میزان اعتبار وام خرید کالا را به متقاضیان اعطا می‌کند.

این سقف بالا، زمانی شامل حال شما می‌شود که از رتبه اعتباری کافی برخوردار باشید؛ دراین‌صورت، می‌توانید نسبت به دریافت وام‌های ۱۰۰ یا ۲۰۰میلیونی اقدام کرده و‌از مزیت برشمرده، بهره‌مند شوید.

امکان بازپرداخت ۶۰ماهه

هر فردی، بازه زمانی بازپرداخت وام را بر اساس میزان بودجه‌ای که در اختیار دارد و با در نظر گرفتن درآمد ماهیانه خود، برنامه‌ریزی می‌کند. دیجی شهر این امکان را به کاربران می‌دهد تا در بازه های مختلف (وام ۶ ماهه، وام خرید ۱۲ ماهه، وام خرید ۶۰ ماهه…) نسبت به خرید قسطی اقدام نمایند.

دریافت وام از دیجی شهر، شما را از این قابلیت برخوردار می‌کند تا بتوانید دخل‌وخرج خود را برنامه‌ریزی کرده و مدت بازپرداخت اقساط را بر این اساس، تعیین کنید.

دریافت وام فوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن

بیشتر افراد جامعه، دریافت وام را پروسه‌ای زمان‌بر دانسته و اعتقاد دارند که به دردسر آن نمی‌ارزد؛ این در حالی است که روند اعتبارسنجی و‌اعطای وام توسط دیجی شهر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و به‌این‌ترتیب، هیچ‌گونه تعللی در خرید کالا با قیمت مناسب رخ نخواهد داد.

به‌این‌ترتیب، شما قادر خواهید بود تا از سقف ۲۰۰ میلیون تومانی وام خرید کالا با کارمزد کم بهره‌مند شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت وام، اقدام کنید.

دریافت وام بدون نیاز به ضامن

یافتن ضامن معتبر و مطمئن و جلب رضایت وی، معمولاً بزرگ‌ترین مانع در مسیر به اتمام رساندن مراحل دریافت اعتبار به‌شمار می‌رود؛ چرا که فرد مذکور علاوه‌بر این که باید از اعتبار کافی برخوردار باشد، لازم است تا شما نیز نزد وی، فردی معتمد و قابل‌اطمینان شمرده شوید.

دریافت وام خرید کالا بدون نیاز به ضامن، امکانی است که مشکلات فوق را از میان برداشته و به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بودجه مورد نیاز خود برای خرید قسطی انواع کالاها را به آسان‌ترین شیوه ممکن، تامین کنید.

در همین راستا، دریافت وام از دیجی شهر، بدون نیاز به معرفی ضامن و تنها با ارائه چک صیادی، امکان‌پذیر بوده و قابلیتی است که افراد می‌توانند به‌عنوان راهی آسان و مطمئن برای تامین بودجه مورد نیاز خود در نظر داشته باشند.

رایگان بودن اعتبارسنجی

برای دریافت وام یکی از گام‌های ضروری اعتبار سنجی و دریافت رتبه اعتباری است. بر اساس رتبه اعتباری، میزان سقف اعطای اعتبار تعیین می‌شود. دیجی شهر، هیچ هزینه‌ای بابت اعتبارسنجی از شما دریافت نخواهد کرد؛ بنابراین، شما قادر خواهید بود تا بدون‌نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت اعتبارسنجی، نسبت به دریافت وام فوری با چک، اقدام کنید.

دریافت وام بدون نیاز به پیش پرداخت

اعطاکنندگان وام معمولاً مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت طلب کرده و مابقی بدهی را طی بازه‌های زمانی توافق‌شده با متقاضی قسط‌‌بندی می‌کنند. ممکن است بودجه شما به‌قدری نباشد که کفاف مبلغ پیش‌پرداخت را بدهد؛ در چنین شرایطی است که امکان دریافت وام بدون ضامن، به‌عنوان یک مزیت بزرگ برشمرده می‌شود.

سازوکار دریافت وام از دیجی شهر به‌گونه‌ای است که لازم نیست تا در هنگام شارژ کیف پول، مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازید؛ اما، در عوض درصد ناچیزی از اعتبارتان بابت کارمزد، کسر خواهد شد.

جمع‌بندی

همان‌طور که گفته شد، دیجی شهر امکان دریافت وام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ماهه را برای متقاضیان خرید کالای قسطی، فراهم آورده است.

شما قادر خواهید بود تا بدون‌نیاز به معرفی ضامن و تنها با ارائه چک صیادی، نسبت به دریافت وام خرید کالا با کارمزد کم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کرده و از مزایای نام‌برده‌شده، بهره‌مند شوید.

برخی از مهم‌ترین ملزومات و مدارکی که باید در هنگام دریافت وام ارائه دهید، عبارتند از برخورداری از معافیت یا کارت پایان خدمت سربازی، معرفی‌نامه شغلی، فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق.

شما می‌توانید مبلغ وام دریافتی را صرف خرید طیف متنوعی از کالاها مانند لوازم خانگی، موتورسیکلت، ابزار صنعتی و گجت‌های دیجیتالی کرده و یا نسبت به خرید آیتم‌های مربوط به ورزش و سفر، اقدام کنید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10039

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: