هر سال باید منتظر اتفاقات بد برای استقلال باشیم

شاهین بیانی می‌گوید «استقلال مدیر توانمند می خواهد؛ مدیری که بتواند در این شرایط بحرانی حق استقلال را بگیرد و اجازه ندهد حقی از استقلال ضایع شود.»

شاهین بیانی،‌ بازیکن پیشین استقلال در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط این تیم عنوان کرد: آقایان با گذاشتن مدیران ضعیف و ناکار آمد، بلای جان استقلال شدند و تیم را به نابودی کشاندند. استقلال مدیر توانمند می خواهد؛ مدیری که بتواند در این شرایط بحرانی حق استقلال را بگیرد و اجازه ندهد حقی از استقلال ضایع شود.

او ادامه داد: استقلال به دلیل تغییرات مدیریتی نتوانست در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کند. نمی دانم چرا در این چند سال این همه در بدنه مدیریتی استقلال تغییر و تحول صورت گرفته است. این همه تغییر به استقلال ضربه زد و این تیم تا به یک ثبات کامل نرسد هر سال باید منتظر اتفاقات بد برای آن باشیم.

بیانی درباره داربی پیش رو هم گفت: داربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیم که بتواند در شرایط روحی و روانی خوبی قرار داشته باشد می‌تواند ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند. امیدوارم استقلال بتواند برنده داربی باشد و هواداران را خوشحال کند.

بیانی همچنین درباره برد تیم ملی مقابل آنگولا در دیداری دوستانه اظهار کرد: تیم ملی برد خوبی را مقابل آنگولا به دست آورد و توانست محک بخورد. به نظرم در بازی‌های دوستانه نقاط ضعف و قوت تیم‌ها مشخص می‌شوند. امیدوارم تیم ملی در بازی‌های سخت محک بخورد. مسئولان باید بازی با تیم‌های بزرگ را تدارک ببینند.

او درباره شرایط تیم ملی افزود: تیم ملی فوتبال بدون تدارکات قوی، خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌کند تا بتواند بعد از ۴ دهه به قهرمانی برسد، هر چند با شرایطی که برای فوتبال ما وجود دارد قهرمانی در جام ملت‌های آسیا یک رویای دست نیافتنی شده است.

«آیا تدارکات تیم ملی را مناسب می‌دانید؟» بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ عنوان کرد: اگر به دنبال قهرمانی هستیم با این تدارکات ضعیف راه به جایی نخواهیم برد. درست است که بازیکنان بزرگی داریم که در دنیای فوتبال شناخته شده هستند اما فوتبال یک بازی گروهی است که نیاز به آمادگی و هماهنگی تیمی و تاکتیکی دارد و انفرادی نمی‌توان موفق بود.

بیانی درباره اینکه چه راهکاری را برای موفقیت تیم ملی پیشنهاد می‌کند؟ بیان کرد: اردوهای متعدد و بازی با تیم‌هایی که می‌توانند نقاط ضعف تیم ما را مشخص کنند تا کادر فنی بتواند آنها را پوشش دهد و تیم برای جام ملت‌ها آماده شود. تیم‌هایی چون کره جنوبی، قطر، ژاپن و عربستان هر کدام مدعی قهرمانی هستند و با منابع مالی‌ای که در اختیار دارند، بهترین تیم‌های دنیا را برای بازی انتخاب می‌کنند ولی ما چون توانایی آنها را نداریم مجبوریم با تیم‌های درجه ۲ بازی کنیم.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=9996

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: