نشست های تخصصی رویداد ریحان شهر در منطقه ۳ برگزار شد

نشست های تخصصی رویداد ریحان شهر با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در منطقه ۳ آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، اولین نشست با عنوان «شیوه‌های مردمی سازی اداره شهر با محوریت زنان و خانواده» در مجموعه فرهنگی و تربیتی شهید مفتح در منطقه ۳ برگزار شد.
اردبیلی مشاور شهردار تهران و مدیر کل امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، قاسم‌پور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی، شریعت نژاد مشاور حوزه بانوان معاونت توسعه و پیشرفت و محرومیت زدایی ریاست جمهوری، سیدعلی کاظمی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، دکتر حمیده دباغی استادیار گروه مطالعات زنان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و مهدیه محمدتقی زاده مدیرگروه و مشاور رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در امور بانوان و خانواده از سخنرانان این نشست بودند.
همچنین یدا… صادقی مدیر گروه مطالعات اجتماعی و فرهنگی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از مسئولین اجرایی این نشست بود.
در این نشست که با حضور ۱۱۰ نفر از اساتید،داوران رویداد ریحان شهر، کارشناسان و مدیران سازمانها و ادارات ستادی، مدیران مناطق۲۲ گانه و تعدادی از منتخبین رویداد ریحان شهر برگزار شد درخصوص شیوه های مردمی سازی فعالیت ها با تاکید بر ظرفیتها، دارایی ها و اقتضائات و نیازهای خانواده در محلات تاکید شد.
در ادامه سخنرانان نکاتی را درخصوص توجه به کارکردها و دستاوردهای فعالیت های اجتماع محور در محلات با تاکید بر زنان و دختران شهر تهران بیان نمودند.
لازم به توضیح است: سلسله نشست های ریحان شهر با همکاری اداره کل امور زنان و خانواده، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و امور بانوان شهرداری منطقه ۳ به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=9843

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: