سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی رایگان می‌شود

سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس از رایگان شدن هزینه سرویس دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.

وی گفت: در آیین نامه جدید اجرای حمل و نقل دانش‌آموزان مصوبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در ۶ بند مطالبی مربوط به دانش آموزان استثنایی ذکر شده است؛ از جمله ارائه آموزش‌های لازم به رانندگان سرویس دانش آموزان استثنایی، مناسب سازی ناوگان حمل و نقل دانش آموزان استثنایی، استفاده از مراقبان خاص برای جابجایی این دسته از دانش‌آموزان و همچنین اختصاص هزینه رایگان برای سرویس مدرسه دانش آموزان استثنایی.

معاون عمرانی فرمانداری تهران تصریح کرد: در آئین نامه هیات وزیران نیز در خصوص اختصاص بودجه حمل و نقل دانش آموزان استثنایی گفته شده و طبق مصوبه شورای شهر هم به این موضوع پرداخته شده و بر رایگان بودن هزینه سرویس دانش آموزان استثنایی تأکید شده است.

وی با بیان این مطلب که بنابر جلساتی که با شورای شهر و شهرداری تهران برگزار شد مصوب شد که سرویس مدارس برای تمامی مدارس استثنایی رایگان شود تصریح کرد: بر طبق مصوبات باید شهرداری بودجه مناسب را در این زمینه اختصاص دهد.

بشیری در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص زمان اجرایی شدن این مصوبه گفت: تمام تلاش ما این است که به زودی تمامی سرویس‌های مدارس دانش آموزان استثنایی رایگان شود که این مهم دقیقاً مطابق آئین نامه جدید هیأت وزیران، مصوبه شورای شهر و تائید فرمانداری تهران است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10137

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: