غذا بد بود طلای جهانی را از دست دادم!

بانوی قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: هر چند در مسابقات جهانی فرانسه به دلیل شرایط بد غذایی رکوردم افت پیدا کرد و مدال طلای خود را از دست دادم اما در هانگژو این ناکامی را جبران و بهترین نتیجه را کسب خواهم کرد.

هاشمیه متقیان در گفت‌وگو با ایسنا، یکی از عوامل افت رکورد خود در مسابقات جهانی فرانسه را شرایط بد غذایی در جریان این رقابت‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه قول مدال و رکوردشکنی داده بودم اما متاسفانه به دلیل شرایط بد غذایی که اصلا به درد یک ورزشکار حرفه‌ای نمی‌خورد بدنم تحلیل رفت و نتوانستم این افت را تا روز مسابقات جبران کنم. البته تا چند روز اول شرایطم خوب بود اما به دلیل فاصله زمانی که تا شروع مسابقات داشتم دچار افت شدم و حتی نتوانستم رکورد شخصی خود را تکرار کنم.

وی گفت: هدف گذاری من در این رقابت‌ها قبل از شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین ثبت رکورد جدید و کسب مدال طلا بود که متاسفانه به دلیل تحلیل رفتن بدنم مدالم به برنز تبدیل شد. شرایطم به گونه‌ای بود که مدت‌ها بعد از این رقابت‌ها اصلا شرایط روحی خوبی نداشتم. البته از این خوشحال بودم که حداقل اسبقیان رییس فدراسیون با ما در فرانسه حضور داشت و شرایط بد غذایی مسابقات جهانی فرانسه را به کمیته ملی پارالمپیک اطلاع داد.

بانوی قهرمان پارالمپیک توکیو اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جهان مراکش با ثبت رکورد ۲۴ متر و ۷۶ سانتی متر ضمن کسب مدال طلا ارتقای رکورد نیز داشتم. در فرانسه نیز سعی داشتم دوباره مدال طلای خود را تکرار کنم که متاسفانه شرایطم بدنی‌ام اجازه نداد. هر چند خوشحالم حداقل با کسب مدال برنز سهمیه مستقیم پارالمپیک پاریس را کسب کردم.

متقیان در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی و روانی در پرتاب نیزه شرایط بسیار خوبی دارم و تلاشم بر این است که با کسب بهترین نتیجه ناکامی در مسابقات جهانی فرانسه را جبران کنم و دوباره شایستگی خود را به اثبات برسانم.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های اسبقیان، حمیدی، سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی و کمیته ملی پارالمپیک افزود: با شرایط خوبی که در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی فراهم شده بهترین تجهیزات و امکانات را در اختیار دارم و بدون هیچ دغدغه و استرسی تمرینات خود را در محلات سپری می‌کنم و امیدوار به ثبت رکورد جدیدی در پرتاب نیزه در هانگژو هستم.

قهرمان پارالمپیک توکیو در پایان گفت: تا ۷ مهر تمریناتم در محلات ادامه دارد و سپس بعد از چند روز استراحت آخرین تمریناتم از ۱۷ مهر در تهران آغاز می‌شود و تا ۲۴ مهر قبل از اعزام به هانگژو ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در print

لینک کوتاه خبر:

http://mahallehman.ir/?p=10079

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: